Vi söker en kontorsvirtuos!

Öppna jobb

Oy Weekend Snacks Ltd tillverkar snacksprodukter i Kaskö. Vår målsättning är att vara en inhemsk föregångare och utmanare specialiserad på välsmakande snacksprodukter. Vår slogan är: För mer smak! Vi introducerar internationella mattrender till snacksmarknaden i Nord-Europa. Som ett exempel på detta, har vi nyligen lanserat en helt ny produktfamilj av WS snacks, som riktar sig till hälsomedvetna finsmakare och till veganer. Till den härligt goda WS snacksfamiljen hör våra Hummus-, Lins och Quinoa-snacks. 

Till vårt glada och växande gäng söker vi en kontorsvirtuos. Trivs du i en fartfylld vardag där du förväntas hålla i trådarna för många olika projekt jämsides? Är du en hejare på att organisera, koordinera, planera och att såväl självständigt som tillsammans med andra få saker att hända? Vill du jobba i en omväxlande  och varierande roll, där din flexibilitet och förmåga att tidvis arbeta under press, samt din talang för att skapa struktur och samarbeta blir avgörande och resulterar i ökad effektivitet och trivsamhet i vår arbetsgemenskap? Som en del av ett engagerat och drivet team är din egen insats klart synlig – både i teamets som i hela företagets resultat. Du jobbar som ”högra hand” till företagets ledning, och vid sidan av att du ansvarar för de löpande rutinerna på kontoret, är du en nyckelperson i att skapa bästa möjliga verksamhetsförutsättningar för resten av teamet och en angenäm stämning på arbetsplatsen.

Vi söker en person som sprider positiv energi, som trivs med att arbeta i team och som har en stark vilja att utvecklas med företaget och är motiverad att lyckas i sin uppgift. Du är en driven och handlingskraftig person, som tycker om att ro saker i land. Samtidigt är du noggrann och servicemedveten och du inspireras av att få skapa en ”WOW-känsla” åt andra. 

VARFÖR SÖKA ?

Vi erbjuder ett utmanande och belönande jobb på lång sikt i en inspirerande arbetsmiljö med blickarna inriktade på framtiden i ett snabbt växande företag, som också snabbt internationaliseras. Vi utvecklar aktivt nya produkter tillsammans med våra kunder och du är välkommen att bidra till vårt stadigt växande produktsortiment. Vi erbjuder omväxlande och mångsidiga uppgifter, möjligheten att bredda din yrkesskicklighet och fördjupa din kunskap samt chansen att växa och utvecklas professionellt inom företaget. Vi vill skapa en inspirerande och okonstlad arbetsmiljö, där vi har en positiv anda, får saker att hända och där vi når resultat tillsammans och vid behov med stöd av varandra. 

VAD BESTÅR DIN ARBETSDAG AV?
Du hanterar inköpsfakturor, uppgör försäljningsfakturor, förbereder bokföringen, stöder försäljning och marknadsföring med planering och implementering, organiserar och deltar i evenemang, korresponderar med kunder och svarar på frågor från konsumenter, gör beställningar samt identifierar leverantörer och ber om offerter, sammanställer rapporter, m.m, m.m. Vi erbjuder en variationsrik vardag, där ingen dag är den andra lik. Du kan själv påverka dina arbetsbeskrivning utgående från din expertis och dina önskemål att utvecklas. 

VAD VI ÖNSKAR AV DEJ:

  • en ”can do!” –attityd, initiativförmåga och flexibilitet – att du snabbt kavlar upp ärmarna och hugger tag i saker där det behövs 
  • mod att friskt ta dej an nya utmaningar och att fördomsfritt söka lösningar, men att vid behov också be om hjälp 
  • du är bra på att organisera, koordinera och prioritera, du arbetar strukturerat, och du har en förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt och få saker att hända
  • du är noggrann, omsorgsfull, ansvarskännande och har en hög arbetsmoral
  • du har ett starkt fokus på att förekomma såväl långsiktiga som kortsiktiga problem som kan uppstå och är den som levererar lösningar
  • du har arbetslivserfarenhet från stödfunktioner inom ekonomiförvaltning eller försäljning och marknadsföring 
  • du är en utmärkt kommunikatör, har lätt att bygga relationer och samarbeta med olika slags människor samt är duktig på att lyssna och förstå andras önskemål 
  • du trivs med att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra 
  • du har goda IT färdigheter och bemästrar olika e-verktyg – för dej är DIGI och SOME vardagsmat liksom också MS Office och Excel 
  • förmåga att obehindrat uträtta ärenden på svenska, finska och engelska  

Blev du intresserad? Positionen fylls så snart som vi hittat vår kontorsvirtuos, och vi gör intervjuer också under ansökningstiden. Tveka därför inte, utan skicka oss din fritt formulerade ansökan och din CV så snart som möjligt, men senast den 20.2.2019 per email till: borje.norrgard@weekendsnacks.com Om du har frågor, kan du också skicka dem till samma adress. Vi tar personligen kontakt med dem som kallas till intervju.

Leave a Reply