Näin valmistat vegaanit ja gluteenittomat cocktailpalat Ninan tapaan

By 27.5.2018Reseptit
Weekend Snacks

Tässä resepti, mikä perustuu pikemminkin koristeluun näin tulevan juhlahumun kunniaksi.

Näyttävän lopputuloksen saamiseksi, hyödynnä koristelussa puutarhasi ja luonnon antimia! Tässä reseptissä pohjalla Quinoa creamy jalapeno maustettu snacks, sekä Hummusta. Tässä punajuurihummusta ja pinaatti/korianteri hummusta. Hummuksen kaveriksi lisäät vain koristeet oman taiteellisen näkemyksesi mukaan. Valmista puolituntia ennen tarjoilua ja mikäli teet hummuksen itse, anna sen ”paksuuntua” jääkaapissa yön yli.

 

 

Koristeluun:

 

 

– Ananastomaatteja

– Sireeninkukkia (syötäviä)

– Orvokinkukkia (syötäviä)

– Pikkutomaatteja

– Luomusitruunan ohueksi raastettua kuorta

– Kurkkua

– Ketunleipää

 

 

Täältä Hummus-reseptiin!

Korkeaproteiininen Hummus dippi

Aito ja alkuperainen Hummus-dippi

 

 

Vinkki:

– Punajuurihummukseen lisäät vain 100g esimerkiksi luomu-etikkapunajuuria

 

Kokeile myös Pinaatti-minttu-fetahummus. Lisää perinteisen hummus-reseptin lisäksi nämä raaka-aineet:

  • 200 g öljysäilöttyä fetajuustoa (öljyineen)

  • 0,75 dl pinjansiemeniä

  • 80 g tuoretta baby pinaattia

  • 1 purkki tuoretta minttua

  • suolaa

  • mustapippuria myllystä

  • Pinnalle: oliiviöljyä, hieman tuoreita mintunlehtiä, pinjansiemeniä